Het kan zijn dat u niet tevreden bent met de bestelling, u kunt dan de artikelen retourneren.
Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.
Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:
Retourneren kan binnen 14 dagen. Het artikel moet binnen 14 dagen na verzenden bij ons in de webshop in goede orde terug zijn ontvangen. Na 14 dagen vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling.
De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en onbeschadigd te zijn. Ook dienen alle kaartjes nog bevestigd te zijn aan het item.
Sieraden, panty’s, tassen en overige artikelen uit de accessoires rubriek mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne. Stuur je toch zo'n item terug? Dan zal je de bestelling weer terug ontvangen en worden de verzendkosten in rekening gebracht!
De retourkosten zijn voor u zelf, tenzij anders is afgesproken met één van onze medewerkers. U dient te allen tijden het bewijs van terugsturen te bewaren (track en trace bon). Mocht uw pakket niet op onze locatie aankomen dan is dat helaas niet onze verantwoording.
Afgeprijsde artikelen of items uit onze sale rubriek kunnen NIET geretourneerd worden.
Terugbetaling van het tegoed voldoen wij binnen 5 werkdagen (houd ook rekening met de verwerkingstijd van een bank). We storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is.
Als je het pakket klaar hebt gemaakt voor verzending, kun je het inleveren bij het dichtstbijzijnde service punt om het (op eigen kosten) te retourneren naar onderstaand adres.
LET OP: Voeg een kopie van de pakbon met je gegevens bij de retourzending, zo weten wij van wie het pakketje is! Schrijf tevens op waarom de items retour komen. Let op verwijder het adreslabel of plak het nieuwe label hier overheen zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Mocht dit wel gebeuren zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
Retouradres:
StepUp Rijssen
Thomas Ainsworthstraat 5
7442 AZ Nijverdal
Pakketjes die naar een service punt worden verzonden kunnen niet worden opgehaald door ons. Retourneren kan alleen naar bovenstaand adres.
Garantie:
Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen en armbanden.
Bij alle schoenen e.d. geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.
Wij geven geen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden)
Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v. wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
Wij geven geen garantie op lussen/ haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten.
In het label van teddy jassen staat dat het gewassen kan worden, wij raden dit echter af.
Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect.
Klachten:
U dient een fabrieksfout of enig soort van mankement binnen 24 uur aan ons per mail te melden. Mocht u in een later tijdstip dit melden is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding.
Alleen in overleg worden verzendkosten vergoed bijvoorbeeld door een ophaal verzoek. Als er op eigen initiatief iets geretourneerd wordt zonder overleg met StepUp Rijssen worden verzendkosten niet vergoed.
Onder de wettelijke bepalingen geldt tevens dat de klant een herroepingsrecht volgens de wettelijke norm heeft van 14 dagen.
Als u nog vragen heeft kunt u altijd even contact met ons opnemen via mail.
E-mail: info@stepuprijssen.nl